آغاز مسابقات شفاهی «قرآن و عترت» دانشگاه آزاد همدان
کد خبر: 3762758
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

آغاز مسابقات شفاهی «قرآن و عترت» دانشگاه آزاد همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در سه بخش اساتید، کارمندان و دانشجویان ۲۱ آبان‌ماه، در ۴ رشته ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان برگزار می‌شود.

آغاز مسابقات شفاهی «قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی» همدان

مرتضی لاله‌چینی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه از 18 الی 24 آبان‌ماه همزمان با هفته قرآن در دانشگاه‌ها برنامه‌های مختلفی دارد.
وی افزود: بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در سه بخش اساتید، کارمندان و دانشجویان، روز دوشنبه، 21 آبان‌ماه، در 4 رشته ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان برگزار می‌شود.
لاله‌چینی اضافه کرد: در این دور از مسابقات بیش از 100 نفر از کارمندان، اساتید و دانشجویان حضور خواهند داشت، 3 داور در بخش آقایان و 3 داور در حوزه بانوان ارزیابی مسابقات را به‌عهده خواهند داشت.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد استان همدان ادامه داد: بخش کتبی بیست و چهارمین مسابقات قرآن و عترت واحد‌های دانشگاه آزاد استان نیز 12 آذرماه در 10 رشته ادعیه، زیارت، زندگانی 14 معصوم، احکام، ترجمه نهج‌البلاغه، زندگی پیامبر(ص) و ... برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و 200 نفر در بخش کتبی مسابقات قرآن حضور داشتند یادآور شد: امسال نیز پیش‌بینی می‌‌شود همین تعداد شرکت‌کننده در مسابقات حضور یابند.
لاله‌چینی با بیان اینکه بخش کتبی این مسابقات ویژه کارمندان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد ابراز کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در بخش کتبی مسابقات می‌توانند به سایت @ghoransalam در تلگرام طلایی و یا دفتر کانون قرآن و عترت در دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد استان بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی نماز تألیف حجت‌الاسلام محسن قرائتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته قرآن در دانشگاه است.
وی از برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی در 20 رشته خبر داد و عنوان کرد: ثبت نام در این جشنواره آغاز شده است و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ارسال آثار خود می‌توانند به نشانی ghoransalam در تلگرام طلایی مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha