بهره‌مندی ۹۳ درصد جمعیت شهری و روستایی لرستان از نعمت گاز
کد خبر: 3762773
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

بهره‌مندی ۹۳ درصد جمعیت شهری و روستایی لرستان از نعمت گاز

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان این‌که هم‌اکنون ۹۳ درصد جمعیت لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: در حال حاضر بیش‌از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۸۶ درصد جمعیت روستایی لرستان از گاز بهره‌مند هستند.

گاز

به گزارش ایکنا از لرستان، غلام‌رضا لطفعلیان، مدیرعامل شرکت گاز لرستان امروز، 20 آبان در جمع خبرنگاران، گفت: در سال‌های اخیر ، گازرساني به روستاها اولويت نخست شركت گاز استان بوده به‌طوری‌که هم‌اکنون طرح گازرسانی به بیش‌از 300 روستای استان در حال اجرا  است.
وی افزود: در سال‌جاری گازرسانی به شهر درب‌گنبد به بهره‌برداری رسید و طرح گازرسانی به شهر شول‌آباد نیز آغاز خواهد شد و تا پایان سال 98 تمام شهرهای استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان این‌که هم‌اکنون 24 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که بیش‌از99 درصد جمعیت شهری را شامل می‌شود، ادامه داد: جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز استان نیز در حال حاضر بیش‌از 86 درصد است که با وجود طرح‌های در حال اجرا این رقم نیز تا پایان سال‌جاری افزایش خواهد داشت .
لطفعلیان افزود: علی‌رغم محدودیت منابع و سایر مشکلات موجود شرکت گاز در سال‌های اخیر عملکرد کم‌نظیری از خود به‌جای گذاشته و توانسته در یک‌سال اخیر یک شهر و 355 روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند نماید.

انتهای پیام

captcha