یک واحد تجاری جایگزین جمعه بازار یاسوج می‌شود
کد خبر: 3762806
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

یک واحد تجاری جایگزین جمعه بازار یاسوج می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده بزودی یک مجموعه با ۴۵۰ واحد تجاری جایگزین جمعه بازار یاسوج می‌شود.

یک واحد تجاری جایگزین جمعه بازار یاسوج می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 آبان‌ماه اظهار کرد: در این حادثه شهردار و هفت نفر از اعضای شورای شهر یاسوج احضار شدند.
وی با اشاره به اینکه تمامی سازه‌های فلزی این مجموعه غیراستاندار و یک مجموعه ناامن است، افزود: پیشنهاد لازم به استاندار و دستورات قاطع قضایی به نهاد‌های ذیربط داده شده است که این مجموعه ساماندهی شود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در همان ابتدای حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و تحقیقات لازم بعمل آمده است و سازمان‌های مربوطه همچون شهرداری و صنعت معدن را مکلف کرده ایم که مشکلات مربوطه را رفع کنند.
یادآور می‌شود، حدود ساعت 21 سه‌شنبه شب، ۱۰ مهرماه امسال جمعه بازار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی شد که در پی این حادثه به 16 باب مغازه خسارت وارد آمد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۳
0
0
ببخشید این مکان کجاست که قرار شده درستش کنید...ممنون
captcha