آغاز دوره «تربیت معلم تجوید» در مؤسسه الرحمن شهرکرد
کد خبر: 3762838
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

آغاز دوره «تربیت معلم تجوید» در مؤسسه الرحمن شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد از شروع دوره «تربیت معلم تجوید» از 24 آبان‌ماه در این مؤسسه خبر داد.

آغاز دوره  «تربیت معلم تجوید» در موسسه الرحمن شهرکرد

روح‌انگیز بهرامی، مدیر موسسه قرآن و عترت الرحمن در گفت‌‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه دوره « تربیت معلم تجوید» از روز پنجشنبه 24 آبان آغاز می‌شود، افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید بگونه‌ای باشد که مربیان ما هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم بتوانند نیاز نسل جوان را با راه‌اندازی کلاس‌های تجوید برطرف کنند.
بهرامی در ادامه افزود: بنا برنیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشور دوره تربیت مربی در بخش تجوید در موسسه قرآن و عترت الرحمن از روز پنجشنبه ساعت 30/12 الی 30/17 با ارائه دروس فنون معلمی و احکام برگزار می‌شود.
مدیر موسسه الرحمن با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران است، بیان کرد: بنا برهماهنگی‌های انجام شده درس تجوید تکمیلی با حضور قاری بین المللی خانم عباس نظری، فنون معلمی با حضور استاد میرزاپور و احکام قرآنی با حضور خانم قربانی ارائه می‌شود.
وی همچنین با اشاره به این که ۱۶ ساعت از این دوره غیر حضوری خواهد بود، عنوان کرد: کلاس‌های حضوری این دوره از 24 آبان به بعد روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت ۵۴ ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود .

انتهای پیام

captcha