نرم‌افزار «تحدیر قرآن کریم» در زنجان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3762855
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

نرم‌افزار «تحدیر قرآن کریم» در زنجان رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نرم‌افزار قرآنی «تحدیر قرآن کریم» با تلاوت ‌یوسف قاسمی برای اولین‌بار در این استان رونمایی می‌شود.

نرم‌افزار قرآنی تحدیر قرآن کریم در زنجان رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز، 20 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از رونمایی نرم‌افزار «تحدیر قرآن کریم» با تلاوت استاد یوسف قاسمی خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بهره‌گیری از ابزارهای نوین برای توسعه فرهنگ قرآنی را مهم خواند و گفت: رونمایی از این نرم‌افزار با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این محصول اولین نرم‌افزار تحدیر قرآن کریم در استان زنجان است که با جدیدترین متدهای ضبط با تلاوت یوسف قاسمی ضبط شده و مورد استفاده عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
صفی‌یاری با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قرآنی در استان و جایگاه ویژه استان در کشور اشاره کرد و گفت: قرار است این نرم‌افزار در تیراژ بالا تولید و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: از دیگر نرم‌افزارهای منتشر شده با تلاوت استاد قاسمی می‌توان به نرم‌افزار «ترتیل قرآن کریم»، «همگام با قرآن» و «اکسیر» اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha