برگزاری آزمون 3 مرحله‌ای حفظ کل در مؤسسه مهد قرآن
کد خبر: 3762859
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

برگزاری آزمون 3 مرحله‌ای حفظ کل در مؤسسه مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ آزمون سه‌ مرحله‌‌ای حفظ کل ویژه قرآن‌آموزان در مؤسسه مهد قرآن برگزار شد.

برگزاری آزمون 3 مرحله‌ای حفظ کل در مؤسسه مهد قرآن

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن؛ سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن از اجرای سازوکار جدید آزمون حفظ کل توسط این مؤسسه برای تسهیل امر شکوفایی حافظان کل قرآن برای دومین سال خبر داد.
چاوشی بیان کرد: برای تعدادی از حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور که قادر به ارائه تمامی محفوظات خود در یک مرحله نیستند، تدبیری اندیشیده شد تا این امر موجب کم‌انگیزگی و بعضاً عدم استمرار و تثبیت حفظ آنها نشود.
وی افزود: با تصمیم هیئت علمی مؤسسه به ریاست شهریار پرهیزکار برای حمایت از این سرمایه‌های ملی(حافظان کل) مقرر شد که آزمون سه‌مرحله‌ای حفظ کل با انجام زمان‌بندی طی سه مرحله جداگانه(هر 10 جزء) به صورت آنلاین توسط معاونت آموزش دفتر مرکزی انجام شود.
مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن در مورد مشمولان شرکت در آزمون سه مرحله‌ای یادآور شد: آن تعداد از حافظان کل قرآن که در مرحله آزمون مقدماتی «ترنم وحی97» حد نصاب نمره قبولی را برای حضور در مرحله کشوری دریافت نکرده و یا در مرحله کشوری قبول نشدند با انجام ثبت نام، طی ماه‌های آذر، دی و بهمن‌ماه سال‌جاری می‌توانند در آزمون سه مرحله حضور پیدا کنند.
وی تأکید کرد: قبول‌شدگان در آزمون سه مرحله‌ای، گواهینامه و هدیه خود را متفاوت با آزمون «ترنم وحی»(تک مرحله‌ای) دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha