قروه ظرفیت راه‌اندازی چندین مؤسسه ‌قرآنی را دارد
کد خبر: 3762875
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

قروه ظرفیت راه‌اندازی چندین مؤسسه ‌قرآنی را دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به استعدادهای قرآنی شهرستان قروه گفت: شهرستان قروه ظرفیت تأسیس چندین مؤسسه قرآنی دیگر را دارد.

شهرستان قروه پتانسیل راه اندازی چندین مؤسسه ‌قرآنی را دارد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه دیروز، 19 آبان‌ماه از حضور استاد حاجی شریف، ارزیاب سازمان دارالقرآن مرکز در مؤسسه قرآنی نرجس خاتون شهر دلبران خبر داد.
وی با اشاره به تلاش همه جانبه اداره تبلیغات اسلامی و تشکل‌های وابسته در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی افزود: شهرستان قروه ظرفیت تاسیس چندین موسسه قرآنی دیگر را دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: خوشبختانه فضا برای برنامه‌های قرآنی در شهرستان وجود دارد و در صورت حمایت‌های سازمان دارالقرآن می‌توانیم شاهد شکوفایی استعدادهای قرآنی باشیم.
در این دیدار مریم منتشلو، مسئول موسسه قرآنی نرجس خاتون گفت: ۱۲ مربی هم اکنون در موسسه نرجس خاتون مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه این مؤسسه برای کودکان از ۳/۵ سال تا افراد ۷۰ ساله برنامه دارد، افزود: در مجموع بیش از ۱۴۰ نفر در کلاس‌های قرآن این مؤسسه شرکت می‌کنند.
مسئول مؤسسه قرآنی نرجس خاتون با اشاره به برگزاری کلاس‌های موسسه در روزهای یکشنبه و پنجشنبه، عنوان کرد: در این مؤسسه هفت نفر حافظ ۲۰ جزء قرآن و ۳۰ نفر هم مشغول حفظ قرآن کریم هستند.
در این دیدار استاد حاجی شریف گفت: موسسات قرآنی باید قراردادی رسمی با مربیان خود انعقاد کنند تا مبادا در آینده مشکلی پیش آید.
گفتنی است، در این دیدار علیپور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه نیز حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha