زمان ثبت نام دوره تربیت معلم مهد قرآن خوی تا پایان آبان‌ تمدید شد
کد خبر: 3762882
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

زمان ثبت نام دوره تربیت معلم مهد قرآن خوی تا پایان آبان‌ تمدید شد

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرحله اول دوره آموزشی تربیت معلم تخصصی قرآن و معارف با تدریس محمد وظیفه‌شعاع به همت مؤسسه مهد قرآن و عترت خوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرحله اول نخستین دوره آموزشی تربیت معلم تخصصی قرآن و معارف ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

این دوره با سرفصل‌های متنوع و در سه مرحله طی یک ماه برپا می‌شود. مرحله اول در هفته اول آذرماه، مرحله دوم در دی‌ماه و مرحله سوم نیز اردیبهشت‌ماه ۹۸ برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

در برگزاری این دوره سعی شده ضمن بهره‌مندی از اساتید برجسته استانی و کشوری، مطالب با تنوعی بهتر و دور از قالب‌های کلیشه‌ای سابق ارائه شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر مباحث روخوانی، تجوید، صوت و لحن و مفاهیم قرآن از عناوین جدیدی چون تدبر در قرآن، نهج‌البلاغه، مهدویت در قرآن، احکام و قرآن و مباحثی درباره انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

فاطمه حسین‌زاده، روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن و عترت خوی در این‌باره بیان کرد: رحیم وظیفه‌شعاع، مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان شرقی عهده‌دار تدریس در این دوره آموزشی است.

دارا بودن حداقل 18 سال و حداکثر 45 سال سن و حداقل مدرک دیپلم و نیز تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن و شرکت در مصاحبه ورودی از ضوابط ثبت‌ نام است.

پیش از این آخرین مهلت ثبت نام 25 آبان‌ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال همشهریان خویی، زمان ثبت‌ نام تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند با شماره ۰۴۴-۳۶۲۳۰۸۸۸ روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن و عترت خوی تماس بگیرند یا به نشانی موسسه واقع در خوی، خیابان 20 متری جانبازان، جنب مسجد امام علی(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha