اقتدار و عزت نظام اسلامی ما به برکت خون شهداست
کد خبر: 3762938
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
رضوانی:

اقتدار و عزت نظام اسلامی ما به برکت خون شهداست

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه منوجان گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامی ما به برکت خون شهداست و حفظ و تداوم این اقتدار با حرکت در مسیر شهدا محقق خواهد شد.

اقتدار و عزت نظام اسلامی ما به برکت خون شهداست

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان دیروز یکشنبه، 20 آبان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت شهدای شهرستان منوجان گفت: اقتدار و عزت نظام اسلامی ما به برکت خون شهداست و حفظ و تداوم این اقتدار با حرکت در مسیر شهدا محقق خواهد شد.
وی افزود: توجه به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است و در حقیقت یکی از مهم‌ترین راه‌های پاسداشت مقام شهیدان، توجه به خانواده‌های این عزیزان و گرامیداشت آنان است.
محمد حجتی‌پور، فرماندار منوجان نیز گفت: استان کرمان همواره در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و عقیدتی این مرز و بوم خوش درخشیده که گواه این مدّعا اعزام 15 هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تقدیم 6500 شهید سرافراز و هزاران آزاده، جانباز و ایثارگر است.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا سبب تقویت عزم و اراده ملت در پیمودن مسیر شهداست که همین امر وظیفه و مسئولیت مسئولان و متولّیان امر را سنگین می‌کند.
حجتی‌پور بیان کرد: برنامه‌ریزی بزرگداشت 202 شهید سرافراز شهرستان منوجان با تشکیل کمیته‌ها و تشریح وظایف مربوطه و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در حال انجام است.
احمد حمزه، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: آماده هرگونه همکاری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنها هستیم.
وی افزود: در آیات و روایات زیادی به مقام شامخ شهدا و شهادت اشاره شده است که بر همین اساس باید قدردان این مقام بوده و به یاد داشته باشیم که عزت و سرافرازی ما درگرو ترویج، تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، بهره‌گیری از سیره و منش شهداست.
محمد احسانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان بیان کرد: تاکنون جلسات بسیار و اقدامات خوبی در راستای برگزاری یادواره شهدای شهرستان و همچنین کنگره سرداران شهید استان برگزار شده است.
وی ادامه داد: تشکیل 9 کمیته و برنامه ریزی، برگزاری اقدامات فرهنگی همچون طرح معلّم راوی با رویکرد سبک زندگی شهدا، طرح سه دقیقه با شهدا در صبحگاه مدارس، سرکشی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، ارائه خدمات پزشکی و درمانی در روستاها و توزیع بسته‌های حمایتی ویژه نیازمندان و ... از جمله مهمترین برنامه‌های در حال برگزاری و یا اجرایی و عملیاتی شده است.
انتهای پیام

captcha