برگزاری جشن میلاد پیامبر در مؤسسه «آوای انتظار نور»
کد خبر: 3763010
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

برگزاری جشن میلاد پیامبر در مؤسسه «آوای انتظار نور»

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه «آوای انتظار نور» استان کرمان در ترم پاییز نیز طبق روال گذشته به برگزاری کلاس‌های قرآنی اقدام می‌کند.

زهرا عسگرپور، مدیرعامل مؤسسه آوای انتظار نور استان کرمان در گفت‌وگو با  ایکنا؛ در رابطه با فعالیت‌های اخیر این مرکز بیان کرد: نمایشنامه «از قصه تا غصه» در دهه آخر ماه صفر با موضوع از تاسوعا تا شهادت حضرت رقیه(س) با حضور 40 نفر از نوجوانان و جوانان نی در حسینیه حضرت علی‌اکبر(ع) اجرا شد. معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز برای مشاهده این نمایش در سالن حضور پیدا کردند.

عسگرپور تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امامت حضرت مهدی(عج) در دهه وحدت، برپایی کلاس‌های آموزش عمومی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ ویژه خردسالان، تجوید و ترتیل ویژه بانوان و آقایان، طبق روال گذشته در ترم پاییز مؤسسه برپا می‌شود.

وی افزود: طرحی به نام «جامعه قرآنی» را نیز برای کارکنان ادارات سطح استان برگزار می‌کنیم که تا کنون سه دوره آن برپا شده است. کارمندان می‌توانند با هزینه 10 هزار تومان در این دوره‌ها حضور یابند. تاکنون در دادسرا، دادگستری و دادگاه‌های انقلاب استان این طرح اجرا شده است. دو دوره 170 و 110 نفره بانوان و آقایان رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید را گذرانده‌اند و دوره سوم این طرح با افراد جدیدالورود از میلاد حضرت رسول(ص) آغاز می‌شود و در حال حاضر مرحله ثبت نام صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، فعالیت مؤسسه آوای انتظار نور استان کرمان از سال 86 آغاز شده و از سال 90 مجوز رسمی‌ آن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است. این مؤسسه به نشانی کرمان، خیابان گلدشت، مقابل کوچه 21 واقع شده است.

انتهای پیام

 

captcha