لزوم ترویج سنت حسنه وقف در حوزه نیازهای روز جامعه
کد خبر: 3763015
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

لزوم ترویج سنت حسنه وقف در حوزه نیازهای روز جامعه

گروه اجتماعی ــ امام جمعه پلدشت با بیان اینکه وقف می‌تواند گره‌های بی‌شماری را در جامعه باز کند، تصریح کرد: اگر نیت وقف‌های خیرین، نیازهای روز جامعه باشد، بی‌شک تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.

لزوم ترویج سنت حسنه وقف در حوزه نیازهای روز جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی، امام جمعه پلدشت، عصر امروز، ۲۰ آبان‌ماه، در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بااشاره به اهمیت وقف در جامعه امروزی گفت: وقف یکی از مهمترین امورات جامعه اسلامی بوده و باید توجه جدی به این مقوله مهم از سوی مردم و مسئولین صورت گیرد.
وی با تاکید بر آثار وقف بعد از فوت واقف و همچنین در جهان فانی، تصریح کرد: وقف ابعاد مختلفی دارد که وقف فرهنگی با توجه به مرزی بودن شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی بااشاره به اینکه وقف می‌تواند گره‌های بی‌شماری را در جامعه باز کند، افزود: اگر نیت وقف‌های خیرین، نیازهای روز جامعه باشد، بی‌شک تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.
امام جمعه پلدشت، وقف در حوزه قرآن، تبلیغ دین، سلامت، پژوهش و علم را از جمله نیازهای روز جامعه یاد کرد و ادامه‌داد: با سنت حسنه وقف، می‌توان در این زمینه‌ها گره‌گشایی کرد.
وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، طی هفته‌های آینده، افزود: حضور رئیس جمهوری در آذربایجان‌غربی، فرصتی است که باید از این فرصت در جهت حل مشکلات شهرستان بهره جسته شود.
انتهای پیام

captcha