اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات/ سالن مسابقات تحت تأثیر بانوی حافظ ایرانی
کد خبر: 3763059
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات/ سالن مسابقات تحت تأثیر بانوی حافظ ایرانی

گروه مسابقات ــ سرانجام در هفتمین روز از مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات، نوبت به نماینده کشورمان رسید تا این شرکت‌کننده با اجرایی حساب‌شده به تمامی سؤالات هیئت داوران به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

به گزارش ایکنا، در روز هفتم از سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات که با عنوان رقابت‌های «شیخه فاطمه بنت مبارک» شناخته می‌شود، زهرا خلیلی ثمرین، نماینده کشورمان در این مسابقات طی دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز 20 آبان ماه با حضور در جایگاه متسابقان به سؤالات هیئت داوران پاسخ داد.
زهرا خلیلی در این روز و در نوبت صبح، ابتدا به سه سؤال از سوره‌های مبارکه «نسا»، «نور» و «زخرف» پاسخ داد. در ادامه نیز در نوبت بعدازظهر، نماینده کشورمان به دو سؤال دیگر از سوره‌های مبارکه «انعام» و «نمل» پاسخ داد.

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات / سالن مسابقات تحت تأثیر بانوی حافظ ایرانی
بر اساس گفته‌های همراه کمکی نماینده ایران در این دوره از مسابقات، اجرای نماینده ایران بدون هیچ‎گونه ایراد و اشتباهی بوده است، به گونه‎ای که توانسته تشویق‌های بسیار زیاد حاضران در سالن را به دنبال داشته باشد.
این اجرا به گونه‌ای سطح بالا و با کیفیت بوده که اکثر حاضران در سالن به وجد آمده‌ و در پایان بسیاری از آنها به نماینده کشورمان تبریک گفته‌اند.
بر اساس گزارش ایکنا، با اجرای شرکت‌کنندگان در روز هفتم این مسابقات، تنها 14 شرکت‌کننده باقی مانده است تا پس از اجرای آنها مسابقات این دوره به پایان برسد. در این مسابقات، طی هر روز هفت شرکت‌کننده در دو نوبت صبح و بعدازظهر به سؤالات هیئت داوران پاسخ می‌دهند.

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن امارات / سالن مسابقات تحت تأثیر بانوی حافظ ایرانی
رقابت‌های شرکت‌کنندگان حاضر در این دوره از مسابقات در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگ و علوم دبی و به همت مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی در حال برگزاری است. این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن از روز یکشنبه، ۱۳ آبان‌ماه با مشارکت ۶۳ کشور آغاز شده است و تا ۲۵ آبان ادامه دارد.
یادآور می‌شود، در اولین دوره این مسابقات، حنانه خلفی نیز رتبه دهم مسابقات را به دست آورد. در دومین دوره نیز زهراسادات حسینی، حافظ نوجوان کل قرآن و نماینده کشورمان در این مسابقات با وجود شایستگی از کسب رتبه باز ماند.

انتهای پیام

captcha