۵۴ زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی در انتظار جشن ازدواج آسان
کد خبر: 3763096
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

۵۴ زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی در انتظار جشن ازدواج آسان

گروه فرهنگی ـ مسئول واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد از عموم خیرین و مردم نیک‌اندیش جهت برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۴ زوج جوان دعوت کرد.

54 زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی در انتظار جشن ازدواج آسان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از دفتر آستان قدس رضوی در استان، مرکز آموزش و سلامت واحد خانواده آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم خیرین و مردم نیک اندیش جهت برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۴ زوج جوان دعوت کرد.
مرادی، مسئول واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا(ع) امروز، 21 آبان‌ماه در رابطه با نحوه برگزاری جشن ازدواج آسان، اظهار کرد: این اقدام حسنه از طرف واحد خانواده این مرکز و در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر مشارکت در امور ازدواج آسان قشر جوان که با وضعیت حاکم بر بازار، استطاعت مالی لازم جهت این سنت نیکو را ندارند، انجام می‌شود.
وی افزود: در ایام عید غدیرخم، واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا(ع) اقدام به تمهید مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان برای تعداد 9 زوج جوان کرد که از باب هزینه‌ها و افزایش تعداد و مکفی نبودن کمک‌های مردمی در کنار حمایت‌های دفتر آستان قدس جهت برگزاری و تامین جهیزیه مناسب به تغییر زمان مراسم جشن مبادرت کرد.
مسئول کانون موضوعی واحد خانواده آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به دلیل اینکه روزانه تعداد زیادی از زوج‌های جوان بی‌بضاعت به مرکز امام رضا (ع) مراجعه می‌کنند و خواهان برگزاری جشن ازدواج آسان هستند، تصمیم به برگزاری مجدد این اقدام خداپسندانه در حد استطاعت مالی این مرکز گرفته شده است.
مرادی ادامه داد: هم اکنون تعداد 54 زوج جوان چشم انتظار برگزاری این مراسم خداپسندانه هستند که در همین راستا و با عنایت به مشکلات حاکم بر بازار از خیرین جهت حمایت دعوت بعمل می‌آید.
وی هدف از برگزاری ازدواج آسان را کاهش هزینه‌های سرسار آور ناشی از اجاره باغ و تالار و فرهنگ سازی و سلامت کانون خانواده برشمرد و عنوان کرد: به حول وقوه الهی قصد داریم این جشن مشترک را با حمایت شیفتگان سیره نبوی و علوی برای تعدادی از جوانان متقاضی برگزار کنیم و این عروس و دامادها را به خانه بخت بفرستیم.
مسئول کانون موضوعی واحد خانواده آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اعلام نیاز به تعدادی خادمیار جهت همکاری در برگزاری جشن نیز خبر داد و عنوان کرد: واحد خانواده دفتر آستان قدس رضوی از افرادی که تمایل دارند در بسته بندی میوه، شیرینی، تزیین سالن، پذیرایی از مدعوین و نظافت سالن جشن همکاری نمایند استقبال کرده و به یقین با خدای خویش معامله کرده‌اند.
مرادی یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در این امر خداپسندانه می‌توانند هر روز بعد از ظهر از ساعت 3 به بعد با شماره تلفن های 07433334323 و 09173415968 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

captcha