جنگ اقتصادی نشانه عجز آمریکا است
کد خبر: 3763121
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

جنگ اقتصادی نشانه عجز آمریکا است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس سازمان‌ تبلیغات اسلامی گفت: رهبری فرمودند دشمن در تهاجم فرهنگی به ما شکست خورده است لذا با توجه به یأس از جنگ فرهنگی دست به جنگ اقتصادی زده است‌.

جنگ اقتصادی نشانه عجز آمریکا استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، رئیس سازمان تبلیغات استان قم شامگاه یکشنبه، 20 آبان‌ماه در مراسم آیین شکرگزاری اقامه عزا در ماه های محرم و صفر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، بیان کرد:  در بحث عزا داری سیدالشهدا(ع) در دوماه محرم و صفر عناصر و عوامل زیادی به هیئت‌های مذهبی کمک می کنند.

وی افزود: از وعاظ عزیزی که نقش عظیمی را در بیان معارف به عهده داشتند و همچنین شعرایی که در بحث شعر و شاعری و مرثیه و مداحی نقش به خصوصی را به عهده داشتند و با عشق به صاحت مقدس امام حسین(ع) ایفای نقش می‌کنند تقدیر و تشکر می کنم.

اسکندری تصریح کرد: در شهر قم امور مذهبی و تبلیغی و بحث‌های عزاداری و شادی‌های در ارتباط با اهل بیت(ع) حول محور مقدس حضرت معصومه(س) و با مدیریت آیت‌الله سعیدی تولیت مقدس استان مقدس اداره می‌شود.

وی گفت: هرکسی به هر نحوی از کفش‌داران تا مدیران هیئت‌های حسینی به صاحت مقدس سیدالشهدا خدمت می‌کند به طریقی به این کار رونق داده است.

اسکندری یادآوری کرد: همه دست اندرکارهای امور ما در زیر سایه ولی فقیه و رهبر عظیم اشان اسلامی فعالیت می کنند. دشمنان باید بدانند هر مشکلی را بوجود بیاورند هیئتی‌ها لشکر نرم جمهوری اسلامی هستند و در مقابل این تهدیدات خواهند ایستاد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبری فرمودند دشمن در تهاجم فرهنگی به فرهنگ اسلامی و اهل بیتی ما شکست خورده است لذا امروز با توجه به یاس از جنگ فرهنگی دست به جنگ اقتصادی زده است و ما باید در این عرصه نیز ایفای نقش کنیم و مطمئن باشید آقای ترامپ و امثال این ها غلطی نخواهند کرد.

اسکندری گفت: مگر معاویه و امثالشان کم برای اهل بیت(ع) زحمت درست کردند؟ اما حالا سر از خاک بردارند و اربعین را ببینید. استکبار جهانی ممکن است برای امت ما زحمت درست کند ولی مطمئن باشید پیروزی  از آن حق و جبهه اسلام ناب  و اسلام اهل بیت است، اگر با استقامت متحد پشت رهبر بایستیم.

وی در پایان بیان کرد: خداوند به ما لطف کرده است که ما را در مقابل جبهه کفر و استکبار قرار داده لذا به همین خاطر است که حسینی هستیم. 

انتهای پیام

captcha