جذب ۱۸۴ قرآن‌آموز از سوی اداره اوقاف اشنویه
کد خبر: 3763131
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
طی سال جاری صورت گرفت؛

جذب ۱۸۴ قرآن‌آموز از سوی اداره اوقاف اشنویه

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه از جذب ۱۸۴ قرآن‌آموز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، امسال ۱۸۴ قرآن‌آموز در زمینه تربیت حافظان موضوعی قرآن، از سوی اداره اوقاف اشنویه جذب شده‌اند.

جذب 184 قرآن‌آموز از سوی اداره اوقاف اشنویه

میثم جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از جذب 184 قرآن‌آموز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، امسال ۱۸۴ قرآن‌آموز در زمینه تربیت حافظان موضوعی قرآن، از سوی اداره اوقاف اشنویه جذب شده‌اند.
وی همچنین از ثبت 8 وقف جدید در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این موقوفات، شامل خانه عالم و مساجد بوده و مساحت آنها در مجموع ۲ هزار مترمربع است و همچنین طی سال جاری، در راستای تثبیت موقوفات، 55 سند صادر شده و ۱۲۰ قرارداد اجاره نیز تنظیم شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه ادامه‌داد: در راستای اجرای نیات واقفان در اشنویه، طی سال جاری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده و نیازهای امروز جامعه با نیازهای دهه‌های قبل بسیار متفاوت بوده و سازمان اوقاف نیز به دنبال ترویج وقف‌های نوین است.
انتهای پیام

captcha