مشارکت یک میلیارد تومانی سمنانی‌ها در طرح محسنین
کد خبر: 3763175
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

مشارکت یک میلیارد تومانی سمنانی‌ها در طرح محسنین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه سمنانی‌ها با یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان و شاهرود با ۷۷۲ میلیون تومان بیشترین کمک را به فرزندان معنوی خود داشتند، گفت: دامغانی‌ها نیز با مشارکت ۴۰۰میلیون تومانی در جایگاه بعدی مشارکت در طرح کمک به فرزندان محسنین، ایتام و طرح شفا قرار دارند.

مشارکت یک میلیارد تومانی سمنانی‌ها به طرح محسنین

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدجواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان امروز، 21 آبان‌ماه با بیان اینکه کمک به فرزندان محسنین و ایتام در استان سمنان ۶۲ درصد رشد داشته است گفت: با کمک خیران و حامیان فرزندان محسنین و ایتام از مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سمنان با یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان و شاهرود با ۷۷۲میلیون تومان بیشترین کمک را به فرزندان معنوی خود داشتنه‌اند، گفت: دامغانی‌ها نیز با مشارکت ۴۰۰میلیون تومانی در جایگاه بعدی مشارکت در طرح کمک به فرزندان محسنین، ایتام و طرح شفا قرار دارند.

رضوی با تاکید بر اینکه طی هفت ماهه سال گذشته حامیان طرح‌های ایتام، محسنین و شفا دو میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، یاداور شد: این رقم امسال به چهار میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان در مدت مشابه سال جاری رسید.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  طی هفت ماه سالجاری حامیان طرح شفای استان سمنان ۳۴۴ میلیون تومان به بیماران نیازمند کمک کردند، که در این راستا چتر حمایتی پنج هزار و ۲۲۸ حامی بر سر ۹۶۰ نفر از یتیمان استان سمنان گشوده تا فرزندان معنوی با کمک دو میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومانی حامیان از خدمات لازم بهره‌مند شدند.

رضوی با اشاره به اینکه ده هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و بیماران طرح شفا با این نهاد همکاری دارند، خاطرنشان کرد: با گسترش اطلاع‌رسانی و آگاهی مشارکت شش میلیارد تومانی حامیان تا پایان سال جاری در استان سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

captcha