میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3763178
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی - معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

میزان بارش‌ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهرداد قطره با اشاره به بارش‌های شب گذشته، اظهار کرد: میزان بارش در ایستگاه شهرکرد پنج میلی‌متر، فارسان 14 میلی‌متر، بن هشت میلی‌متر، بلداجی یک میلی‌متر، اردل 9 میلی‌متر، سامان هفت میلی‌متر، فرخشهر چهار میلی‌متر، پل زمان‌خان چهار میلی‌متر، آورگان دو میلی‌متر، مال خلیفه سه میلی‌متر، لردگان چهار میلی‌متر، شلمزار 4 میلی‌متر و سورشجان هفت میلی‌متر بوده است.
وی افزود: بیشترین میزان بارش مربوط به دوآب صمصامی با 21 میلی‌متر و کمترین بارش مربوط به بروجن با نیم میلی‌متر بوده است.
قطره خاطرنشان کرد: دمای هوای شهرکرد امروز صبح یک درجه سانتی‌گراد بوده است و بلداجی با دمای 1.5 درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با خروج این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در استان حاکم است که از روز چهارشنبه سامانه بارشی تا اواخر روز یکشنبه هفته جاری، استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که عمده بارش این سامانه در اوخر روز چهارشنبه و پنج‌شنبه خواهد بود.
قطره در پایان بیان کرد: میزان بارش استان در سال زراعی جاری 55 میلی‌متر بوده است که نسبت به میانگین بلند مدت دوره مشابه 23 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام

captcha