رابطه جرم تهدید با شنوایی هدفمند
کد خبر: 3763179
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

رابطه جرم تهدید با شنوایی هدفمند

گروه اجتماعی - رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: بیشترین آمار جرائم در کشور از حیث کمی مربوط به تهدید است و این گویای بهره‌‌گیری پایین از حس شنوایی هدفمند است.

 رابطه جرم تهدید با شنوایی هدفمند

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران امروز 21 آبان‌ماه در جلسه مشترک مدیر عامل و مدیران ادارات مخابرات مازندران، گفت: بیشترین آمار جرائم در کشور از حیث کمی مربوط به تهدید است و این گویای بهره‌‌گیری پایین مردم از حس شنوایی هدفمند است.
وی با اشاره به آیاتی از سوره‌های مبارک مومنون و نحل، افزود: قرآن نه تنها در باب حواس بلکه در همه ابعاد ادراکات، نظام و جهان‌بینی ویژه‌ای دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: خداوند متعال، بحث شنیدن را در همه موجودات هدفمند کرده و در حقیقت هوشمندی موجودات در شنوایی تعریف شده است؛ ولی انسان، هر مقداری که بخواهد اصوات را درک می‌کند و این تمایز انسان‌ها از سایر موجودات درخصوص حس شنوایی است.
وی  تاکید کرد: شنوایی انسان‌ها بر خلاف سایر موجودات، هوشمند و هدفمند است و خداوند متعال شنیدن هدفمند را به انسان، اعطا فرموده است.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از مدیریت و کارکنان خدوم شرکت مخابرات مازندران در راستای خدمت صادقانه و تعامل مطلوب با دستگاه قضایی استان تقدیر کرد و گفت: همکاری خوبی توسط شرکت مخابرات استان با دستگاه قضایی در مازندران وجود دارد.
وی افزود: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم درباره موارد فی‌مابین برای مدیران مخابرات استان ارسال شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارتباط سرقت و افزایش تخلفات مالی با افزایش مشکلات اقتصادی
رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به بحث سرقت کابل‌های مخابراتی، افزایش تخلفات مالی را با افزایش مشکلات اقتصادی در جامعه مرتبط دانست و اظهار کرد: بحث سرقت کابل های مخابراتی، جنبه عمومی دارد و قطعاً با اعلام موردی از سوی مخابرات، موضوع توسط دادگستری با جدیت پیگیری خواهد شد.
این مقام قضایی همچنین درباره ابلاغیه‌های ارسالی به مخابرات، گفت: اگر شخصیت حقوقی مستقل استانی در مخابرات مازندران وجود داشته باشد بعد از ثبت در سامانه ثنا، تمامی ابلاغیه‌ها به شکل مستقیم به مخابرات استان ارسال خواهد شد.
تقوی فرد با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت به نصب دکل‌های مخابرات در محلات مسکونی، تصریح کرد: این دکل ها به هیچ وجه برای سلامتی مردم مضر نیست و اثرات بدی ندارد؛ لذا مخابرات استان این اجازه را دارد که در محل های تحت مالکیت خود نسبت به نصب دکل اقدام کند.

انتهای پیام

captcha