تولید سریال‌های فاخر مذهبی؛ گامی در ترویج شعائر دینی
کد خبر: 3763194
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

تولید سریال‌های فاخر مذهبی؛ گامی در ترویج شعائر دینی

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: تولید سریال و مستندهای فاخر مذهبی در ترویج شعائر دینی و تحولات فرهنگی جامعه نقش مؤثری دارد.

تولید سریال‌های فاخر مذهبی؛ گامی در جهت ترویج شعار دینی

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه تولید سریال‌ها و مستندهای مذهبی یقیناً در تحولات فرهنگی اثرگذار است، اظهار کرد: علاوه بر تحولات فرهنگی، تولید این آثار در رشد و توسعه آموزه‌ها و شعائر دینی و همچنین جذب آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به ارزش‌های دینی مؤثر است.
وی یکی از اقدامات ماندگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را ساخت و تولید مستند روحانیان مستقر برشمرد و گفت: این اقدام و پخش آن از شبکه یک سیما با استقبال خوب مخاطبان به‌ویژه مردم البرز روبه‌رو شده بود.
این مسئول در ادامه به تلاش دشمن در کم‌رنگ‌کردن ارزش‌های اسلامی از طریق رسانه اشاره کرد و افزود: دشمن از رسانه استفاده می‌کند تا آموزه‌های دینی را در بین جوانان ما کمرنگ کند لذا فعالیت در این حوزه به منظور ترویج شعائر دینی ضروری است.
مسعودی، کجروری‌های اجتماعی به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان را ناشی از عدم شناخت آن‌ها نسبت به اسلام و آموزه‌های دینی دانست و بیان کرد: شناساندن آموزه‌ها و شعائر دینی و مفاهیم قرآنی به نسل جوان جامعه از اهداف مهم تبلیغات اسلامی است.
وی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از توانمندی‌های تبلیغی خود، گام‌های اثرگذاری به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی برداشته است که برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه رسانه ویژه روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی در سطح استان از جمله این اقدامات است.
انتهای پیام

captcha