برگزاری مجمع مشورتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3763237
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

برگزاری مجمع مشورتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست مجمع مشورتی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات معاونت برگزار شد.

برگزاری مجمع مشورتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست مجمع مشورتی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، حجت‌اسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، اصغر امیرنیا و جمع دیگری از مدیران و کارشناسان بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.
در ابتدای این نشست معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن قدردانی کرد و گفت: باید نگاه آسیب‌شناسانه نسبت به نمایشگاه قرآن داشته باشیم تا بتوانیم به‌واسطه شناخت نقاط ضعف و قوت و با شفافیت در عرصه جدید حضور پیدا کنیم و تصمیمات نوینی در راستای ایجاد تحول مثبت و تحول کیفی بیشتر داشته باشیم.
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد تصریح کرد: طی آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته درباره نمایشگاه قرآن که در جلسات متمادی و مفصل و بلافاصله پس از اتمام برگزاری نمایشگاه بیست‌وششم انجام شد، محورهای متعددی در این حوزه استخراج شد.
وی در ادامه احیا و راه‌اندازی بخش بین‌الملل نمایشگاه پس از چند سال تعطیلی را از نقاط قوت بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن دانست و تاکید کرد: امسال با اهتمام ویژه و با جدیت بیشتر از لحاظ کمی و به‌ویژه از لحاظ کیفی شاهد فعالیت این بخش در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خواهیم بود.
همچنین در این جلسه گزارش کمیته نظارت و ارزیابی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفت و آسیب‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های آن بررسی شد.
اعضای کمیته نظارت و ارزیابی نیز ضمن ارائه گزارش تفصیلی از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، راهکارهای جدیدی نیز در برگزاری نمایشگاه بیست و هفتم بیان کردند. در این جلسه همچنین موضوع، زمان و مکان برگزاری نمایشگاه، کمیته‌ها، بخش‌ها، آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت درباره برگزاری نمایشگاه مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسین فریدونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۰
0
0
سلام خوب است عناوین عالی قرآنی کشور در رده های دیگر تکرار عینا تکرار نشود تا مثل شوراعالی های قرآنی که قاطی میشود پیش نیاید.به جای کمسیون یا مجمع مشورتی میتوان از کمیته مشورتی شورای مشورتی اتاق فکر یا هر چیز دیگری استفاده کرد
captcha