بهترین خدمت آشنا کردن بشر با دین است
کد خبر: 3763241
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

بهترین خدمت آشنا کردن بشر با دین است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز که قدرت و امکانات زیادی در اختیار بشر است نیاز به دین بی نهایت شده است و بهترین خدمت آشنا کردن بشر با دین است.

بهترین خدمت آشنا کردن بشر با دین است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز، 21 آبان در دیدار اعضای کمیته علمی و اجرایی همایش «نماز، هویت و جوانان»، اظهار کرد: دین، قانون و چارچوب انسان است.
وی افزود: در گذشته، انسان قدرت و امکانات کمی را در اختیار داشت و نیاز به دین او را واداشت تا در چارچوب اخلاق عمل کند. امروزه که قدرت و امکانات زیادی در اختیار بشر است نیاز به دین بی‌نهایت شده است و بهترین خدمت آشنا کردن بشر با دین است.
عبادی گفت: عقل یعنی در جای خود بودن و انسان برای قرارگیری در جای خود باید رابطه خود را با مبدأ به صورت مستمر حفظ کند.
احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند نیز در این دیدار گفت: اولین همایش «نماز، هویت و جوانان» 28 آذرماه امسال در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرش مقالات توسط دبیرخانه و وب سایت این همایش به آدرس conf.birjand.ac.ir/salat تا پنج آذرماه امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این همایش سه کلمه کلیدی نماز، هویت و جوانان دارد، یادآور شد: این همایش در رشد معنوی و هویتی جوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha