فعالیت ۷۱ کتابخانه در سمنان
کد خبر: 3763245
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

فعالیت ۷۱ کتابخانه در سمنان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ کتابخانه در این استان فعالیت دارند، گفت: یک کتابخانه دیگر نیز در کالپوش میامی طی روز‌های آینده افتتاح می‌شود تا مجموع کتابخانه‌ها به ۷۱ برسد.

فعالیت 71 کتابخانه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نورعلی غلامحسین سماکوش، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان امروز، 21 آبان‌ماه از رایگان شدن عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خبر داد و تأکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند طی روزهای 21 و 24 آبان‌ماه با حضور در کتابخانه‌های عمومی استان، عضو این نهادها شوند که این اقدام در راستای ترویج فرهنگ مطالعه صورت گرفته و طرح‌های تشویقی برای عضویت بیشتر مردم در کتابخانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه است.

سماکوش با اشاره به اینکه ۷۰ کتابخانه در استان سمنان فعالیت دارد اظهار کرد: یک کتابخانه دیگر نیز در کالپوش میامی طی روزهای آینده افتتاح می‌شود تا مجموع کتابخانه‌ها به ۷۱ برسد همچنین این کتابخانه‌ها بیش از ۶۱ هزار عضو دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه هم استانی‌های متقاضی عضویت در کتابخانه‌ها باید مدارک خود شامل کارت ملی و ... را به یکی از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان ارائه کنند، یادآور شد: با ثبت‌نام در سامانه کتابخانه‌های عمومی می‌توان از همه کتابخانه‌های استان استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha