فضاهای مجازی موجب فاصله گرفتن دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود
کد خبر: 3763256
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

فضاهای مجازی موجب فاصله گرفتن دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود

گروه فرهنگی ـ رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت: فضاهای مجازی و بازی‌های اینترنتی موجب فاصله گرفتن دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود.

فضاهای مجازی موجب فاصله گرفتن دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعبدالرحیم ملکوتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران روز گذشته، 20 آبان‌ماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ولایت، اظهار کرد: دانش‌آموزان که آینده سازان کشور هستند می‌توانند با تلاش و کوشش معلمان و اساتید و جدیت و تلاش علمی خودشان و همت بلند همه مسئولان آینده بسیارخوبی را برای خود و جامعه رقم بزنند.
وی افزود: با مدیریت صحیح مربیان و خانواده‌ها و اندیشه خود دانش آموزان باید حاشیه‌های غیرضروری کنار روند و مباحث علمی و دینی در اصل کار قرار بگیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران اضافه کرد: امروز با پدیده ای به نام فضای مجازی مواجه هستیم که محورهای آن اجتناب ناپذیر است و دانش آموزان باید مواظب باشند به درس و تحصیل‌شان لطمه‌ای وارد نشود.
حجت‌الاسلام ملکوتی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از شبکه‌های مجازی و بازی‌های اینترنتی فراگیرشده و در زندگی افراد جای خود را بیشتر باز کرده، این فضاها دشمنان سرسخت دانش آموزان هستند و ممکن است تحصیل آنها را مختل سازد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره آموزش و پرورش در مباحث آموزشی و همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در امور دینی و مذهبی، خواستار همکاری و تعامل بیشتر در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص مباحث قرآنی و دینی شد.
انتهای پیام

captcha