مسئولان اتحادیه‌ها به اختلاف‌نظرها پایان دهند
کد خبر: 3763257
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

مسئولان اتحادیه‌ها به اختلاف‌نظرها پایان دهند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اختلاف‌نظر و بحث‌های متوالی از اصل جریان فعالیت‌های قرآنی دور است و در شأن جامعه قرآنی نیست، لذا از هر دو طرف اتحادیه کشوری و استانی تقاضا داریم هرچه سریع‌تر این بحث‌ها را پایان دهند و تصمیمی اتخاذ کنند که به نفع قرآن و سبب گسترش فعالیت‌های قرآنی می‌شود.

زیبا محمدپوری نعیم، مدیرعامل مؤسسه پیروان آل یاسین استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا؛ درباره ادغام اتحادیه‌ها و تشکل‌های قرآنی اظهار کرد: در جلسات گوناگونی که برای این موضوع شرکت کردیم، شاهد اختلاف‌نظرها و بحث‌های متوالی در رابطه با این ادغام بوده‌ایم که این امر روی خوشی ندارد.

وی گفت: این بحث‌ها از اصل جریان دور است و در شأن جامعه قرآنی نیست. از هر دو طرف اتحادیه کشوری و استانی تقاضا داریم هرچه سریع‌تر این بحث‌ها را پایان دهند و تصمیمی اتخاذ کنند که به نفع قرآن و سبب گسترش فعالیت‌های قرآنی می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه پیروان آل یاسین نیز آغاز شده است. این موسسه کلاس‌های حفظ جزء یک، دوره تربیت معلم در رشته تجوید سطح دو، صوت لحن، تجوید، مفاهیم، روخوانی و قرائت قرآن را برای سنین مختلف در نظر گرفته است.

برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی هر هفته در این مرکز برگزار می‌شود. هر سه‌شنبه یکی از دعاهای زیارت عاشورا، دعای عهد، توسل و دعای فرج و سلامتی امام زمان(عج) را به یاد حضرت حجت(عج) قرائت می‌کنند. در نهایت رهگذران را به خوردن شیرینی و شربت مهمان می‌کنند و در روزهای فصل زمستان این نذورات را به درب منازل می‌برند.

همچنین برنامه‌های مناسبتی مانند جشن اعیاد یا بزرگ‌داشت هفته وحدت نیز در خلال این جلسات در مؤسسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha