مشکلات معیشتی مردم؛ نیازمند اقدام‌ جهادی مسئولان اقتصادی
کد خبر: 3763265
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

مشکلات معیشتی مردم؛ نیازمند اقدام‌ جهادی مسئولان اقتصادی

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی،گفت: با تغییرات در کابینه دولت دوازدهم و تعیین تکلیف وزارتخانه‌های اقتصادی باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدامات جهادی آغاز شود.

مشکلات معیشتی مردم؛ نیازمند اقدام‌ جهادی مسئولان اقتصادی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه فشارهای اقتصادی دشمن با چاشنی عملیات روانی علیه ملت ایران در حال انجام است گفت: ملت ایران با تکیه بر آرمان انقلاب در برابر زیاده خواهی‌های سلطه طلبان کوتاه نمی‌آیند اما مسئولان اقتصادی کشور هم باید برای رفع مشکلات معیشتی اقدامی جهادی انجام دهند.
وی افزود: انتظار مردم از مسئولان نسبت به قانون ارزش افزوده، رونق فضای کسب و کار، حمایت از تجار و بازاریان و در حمایت تولیدکنندگان داخلی مسئولان اقتصادی نسخه‌ای عملیاتی بپیچند.
حجتالاسلام آل‌هاشم در ادامه با تقدیر از مسئولان استان به ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی در پیگیری مطالبات مردمی گفت: توجه وزیر جدید راه و شهرسازی به پروژه نیمه تمام خط آهن تبریز _ میانه و بازدید از آن در اولین روزهای مسئولیت خود نشان عزمی راسخ در بین مسئولان ملی و استانی برای اتمام آن دارد.

انتهای پیام

captcha