برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود
کد خبر: 3763306
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود

گروه فرهنگی ـ برنامه «نگین سامرا» به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، برنامه نگین سامرا 24 آبان‌ماه ساعت 19:15 به مناسبت شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود و کارشناس برنامه اوضاع عصر امام حسن عسکری(ع) و تفاوت آن با سایر ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند.
نامه‌نگاری‌های امام(ع) به شیعیان با محوریت نامه به اسحاق نیشابوری از محورهای دیگر این برنامه است که ابوالفضل سلیمانی به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام محمد‌جواد طبسی به عنوان کارشناس در آن حضور دارند.
همچنین برنامه پیشوای صابران به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) 25 آبان‌ماه امسال از ساعت 8:30 تا 10 از این رسانه پخش می‌شود.
این برنامه زمینه آشنایی جامعه با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر مرام امام یازدهم و تبیین سفارش حضرت به شیعیان عصر غیبت در قالب نامه را فراهم می‌کند. در این نامه سفارش‌هایی در زمینه عفو و بخشش از گناه دیگران، فرو بردن خشم و صله رحم و همدردی با برادران دینی و کوشش در برآوردن حاجات در حال سختی و آسایش نوشته شده که برای شنوندگان تبیین می‌شود.
حلم و بردباری در برابر جاهلان، تفقه در دین و آموختن احکام، ثبات قدم در کارها و هم پیمانی با قرآن از دیگر محورهای این نامه است که در برنامه مذکور که سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه‌کننده، هدایت‌فر به عنوان گوینده و حجج‌اسلام مسعودی و رستم نژاد به عنوان کارشناسان در آن حضور دارند مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

captcha