دیدار با خانواده شهید «نصرالله عوایدی» در برنامه ستارگان پرفروغ
کد خبر: 3763330
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

دیدار با خانواده شهید «نصرالله عوایدی» در برنامه ستارگان پرفروغ

گروه جهاد و حماسه ــ رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه 10 با خانواده شهید «نصرالله عوایدی» دیدار می‌کند.

به گزارش ایکنا، در برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت ۱۱ سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه در خانه شهید «نصرالله عوایدی» برگزار می‌شود؛ محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از آن‌ها تجلیل خواهد کرد.
شهید نصرالله عوایدی متولد سال ۱۳۳۸ از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که در تاریخ دوازدهم اسفند ماه ۱۳۶۴ در سن ۲۸ سالگی در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کرده یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha