برپایی دوره «بصیرت» ویژه خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس
کد خبر: 3763331
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

برپایی دوره «بصیرت» ویژه خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس

گروه اجتماعی ـ دویست و سومین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، دویست و سومین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با هدف تقویت و تحكیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها به میزبانی تیپ 55 هوابرد شیراز به پایان رسید.
در این دوره چهار روزه كه در سالن اجتماعات تالار پرستوی تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد، 150 نفر از كاركنان، فرزندان و همسران كاركنان شركت كردند.
حجت‌الاسلام رضایی، ارشاد عقیدتی ـ سیاسی‌های نزاجا در منطقه فارس در مراسم اختتامیه این دوره كه امروز، 21 آبان‌ماه برگزار شد، گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه كاركنان و خانواده‌های آنان از تاكیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا بوده و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری كه روح همه كارها معنویت و بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینكه خانواده به عنوان ركن اساسی و تأثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحكام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.
ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های نزاجا در منطقه فارس با بیان اینكه بصیرت باید در تمامی ابعاد شئون زندگی اعم از فعالیت‌های علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و ... باشد، گفت:‌ در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.
انتهای پیام

captcha