بازدید سیدابراهیم رئیسی از چند کتاب‌فروشی
کد خبر: 3763385
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

بازدید سیدابراهیم رئیسی از چند کتاب‌فروشی

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در آستانه هفته کتاب از چند کتاب‌فروشی در خیابان انقلاب تهران دیدن کرد.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری روز گذشته (یکشنبه ۲۰آبان ماه) به کتاب‌فروشی های به‌نشر (وابسته به آستان قدس رضوی)، کیهان و ترجستان سروش سر زد و پای صحبت مدیران این کتاب‌فروشی‌ها نشست.

رئیسی در بازیدی از انتشارت به‌نشر خاطراتی از دوره جوانی خود و نحوه تهیه کتاب در آن سال‌ها تعریف کرد و در جریان رویکردها و برنامه‌های جدید فروشگاه انتشارات به‌نشر که متعلق به آستان قدس رضوی است قرار گرفت. او اوضعیت فعالیت نویسندگان مختلف و فروش کتاب‌ها را نیز جویا شد.

سپس از کتاب‌فروشی ترنجستان سروش بازدید کرد که سعید مکرمی-مدیر این کتاب‌فروشی- توضیحاتی از روند فعالیت چندجانبه این مجموعه ارائه کرد و به سوالات آیت الله رئیسی در زمینه وضعیت بازار نشر، کمبودها و فرصت‌ها پاسخ داد. همچنین گزارشی از وضعیت فروش و استقبال از کتاب‌های حوزه علوم انسانی و معارف دینی ارایه کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان این بازدید، ضمن آروزی موفقیت برای ناشران و کتاب‌فروشان و عبور از تنگنای اقتصادی موجود، ابراز امیدواری کرد که در فرصت‌های بعدی به دیدار کتاب‌فروشان در سایر فروشگاه‌های کتاب خیابان انقلاب نیز برود.

انتهای پیام

captcha