کانون های مساجد؛ حلقه اتصال فعالیت های فرهنگی به مناطق محروم
کد خبر: 3763407
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد:

کانون های مساجد؛ حلقه اتصال فعالیت های فرهنگی به مناطق محروم

گروه اجتماعی - فاضلی، کانون‌های مساجد را حلقه اتصال فعالیت‌های فرهنگی به مناطق روستایی و محروم اعلام و بیان کرد: مسجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی است.

کانون های مساجد؛ حلقه اتصال فعالیت های فرهنگی به مناطق محروم

به گزارش ایکنا از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 21 آبان در آیین تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان، با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست افراد است که روزی پایان یافته و رفتارها و منش‌ها باقی می‌ماند، اظهار کرد: مسئولان باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و چنین مسئولی باید تکریم شود.

وی با اشاره به توسعه کمی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از فعالیت 902 کانون در مساجد سراسر استان خبر داد و افزود: توسعه کمی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در گیلان به نیکوترین وجه انجام شده است.

این مقام مسئول، کانون‌های مساجد را حلقه اتصال فعالیت‌های فرهنگی به مناطق روستایی و محروم اعلام و بیان کرد: مسجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی است و می‌توان از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را به جامعه تزریق کرد.

فاضلی، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در لایه‌های مختلف جامعه نفوذ کرده‌اند، گفت: متولیان فرهنگی از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با روستاها ارتباط برقرار و اقدام به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی می‌کنند.

انتهای پیام

captcha