راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در البرز
کد خبر: 3763417
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در البرز

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی با هدف کمک به تأمین کالا و تجهیزات پزشکی بیماران نیازمند در این استان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در البرز

ناصر چرخساز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای این اقدام وقفی، اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی به‌منظور ترویج فرهنگ خیریه وقف بین اقشار جامعه و همچنین شناسایی، ساماندهی و افزایش سطح مشارکت داوطلبان، خیران و واقفان استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه بیماران نیازمند می‌توانند از تجهیزات این بانک استفاده کنند، افزود: در این طرح، تجهیزات و کالاهای پزشکی مانند تخت بیمار، واکر، ویلچر، عصا، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن‌ساز و دیگر ملزومات و تجهیزات از افراد خیر جمع‌آوری شده و پس از شماره‌گذاری به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.
این مسئول بیان کرد: مردم نوع‌دوست می‌توانند کالاهایی از این دست را که در منزل بدون استفاده مانده، به این مرکز تحویل داده و با این کار به یاری بیماران نیازمند بشتابند، خیران هم می‌توانند به صورت نقدی و یا با خرید چنین تجهیزات و کالاهایی، در این طرح مشارکت کنند.
چرخساز در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری این‌گونه هدایای مردمی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، افزود: جمعیت هلال احمر البرز علاوه بر خدمات‌رسانی در سوانح جاده‌ای در تامین نیازهای بیماران، خانواده‌های نیازمند و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه پیشگام است.
انتهای پیام

captcha