یادبود طلبه جوان «مجتبی گیوه‌کش» به روایت تصویر
کد خبر: 3763452
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

یادبود طلبه جوان «مجتبی گیوه‌کش» به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم یادبود مرحوم «مجتبی گیوه‌کش» طلبه جوان از سوی حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مسجد ولی‌الله‌الاعظم(عج) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم یادبود «مجتبی گیوه‌کش» با حضور معاون حوزه‌های علمیه کشور، مسئول حوزه‌های علمیه استان تهران، مسئول جامعه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع)، اساتید، طلاب و خانواده این طلبه جوان روز گذشته، 21 آبان‌ماه در مسجد ولی‌الله‌الاعظم(عج) جامعه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) واقع در خیابان شهیدرجایی برگزار شد.
«مجتبی گیوه‌کش»، طلبه جوان 22 ساله جامعه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) که با کاروان این حوزه علمیه به‌منظور شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی عزم سفر به دیار نورالعین کرد، پس از زیارت امامین عسگرین در سامراء و امامین جوادین در کاظمین و رخصت از حضرت امیرالمؤمنین(ع) و شرکت در راهپیمایی اربعین در شب اربعین حسینی در شهر کربلا بر اثر برق‌گرفتکی جان خود را از دست داد.
این طلبه اهل همدان، تنها فرزند پسر خانواده بود. پیکر او پس از طواف در حرم حضرت اباالفضل عباس(ع) و حضرت امام حسین(ع) به زادگاهش منتقل و در روز جمعه، 11 آبان‌ماه پس از تشییع در آرامگاه ابدی آرام گرفت.

مجید وفامهر
انتهای پیام

captcha