تجلیل از برگزیدگان دانشگاه علمی ـ کاربردی در هفته قرآن و عترت
کد خبر: 3763473
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
معاون مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خبر داد:

تجلیل از برگزیدگان دانشگاه علمی ـ کاربردی در هفته قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جواد محمدزاده‌وحدتی با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه برای هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، گفت: از جمله برنامه‌هایی که در این هفته تعریف شده است، تجلیل از برگزیدگان بخش ادبی و هنری جشنواره داخلی قرآن و عترت در استان‌های مختلف است.

تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه علمی کاربردی در هفته قرآنی

جواد محمدزاده‌وحدتی، معاون مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی – کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد برنامه‌های این دانشگاه در هفته قرآنی دانشگاه‌ها، گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است. برگزاری محافل انس با قرآن در واحدهای دانشگاهی و برپایی کارگاه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های تعریف شده در واحدهای دانشگاهی است.
وی افزود: همچنین مقرر شده است تا از برگزیدگان بخش‌های ادبی و هنری چهاردهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی ـ کاربردی که امسال برگزار شد، طی مراسمی در استان‌ها، تجلیل به عمل آید.
محمدزاده‌وحدتی در مورد میزان اهتمام دانشگاه‌ها به اجرای این برنامه‌ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر کدام از دانشگاه‌ها دارای کد هستند و هر فعالیت قرآنی امتیاز خاصی برای آنها به دنبال خواهد داشت و در جذب دانشجو نقش مستقیمی خواهد داشت، لذا پیش‌بینی می‌شود، اهتمام لازم برای اجرای این برنامه‌ها در واحدهای دانشگاهی وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: دانشگاه علمی ـ کاربردی سال گذشته در بحث کرسی‌های آزاداندیشی رتبه اول را کسب کرد و این فعالیت به صورت جدی از طرف دانشگاه دنبال شد. برنامه‌های دیگر هفته قرآن دانشگاه‌ها نیز با توجه به میزان حضور دانشجو در دانشگاه پیگیری خواهد شد. بنابر این در برخی واحدهای برنامه‌های بیشتر و در برخی کمتر اجرا می‌شود.
معاون مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با تأکید بر اینکه طی نامه‌ای به دانشگاه‌ها اجرای برخی از برنامه‌های هفته قرآن را به صورت تکلیف مورد تأکید قرار داده‌ایم، گفت: با توجه به برخی محدودیت‌ها که در واحدهای وجود دارد برخی دیگر از برنامه‌ها بیشتر به صورت توصیه‌ای است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حضور نمایندگان این دانشگاه در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، گفت: در این دوره از جشنواره در بخش آوایی 42 شرکت‌کننده و در بخش کتبی نیز 23 نفر به عنوان نماینده دانشگاه علمی ـ کاربردی حضور دارند. برای حضور موفق این افراد در جشنواره دو دوره آمادگی بلافاصله بعد از پایان جشنواره داخلی دانشگاه برگزار و رفع‌ اشکال‌های لازم صورت گرفت.

انتهای پیام

captcha