اعلام فراخوان دوره تربیت داور حسن حفظ قرآن
کد خبر: 3763514
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

اعلام فراخوان دوره تربیت داور حسن حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره آموزشی تربیت داور حسن حفظ قرآن به صورت حضوری و مجازی توسط مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره آموزش تربیت داور حسن حفظ قرآن به صورت حضوری و مجازی به همت مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
این دوره با هدف شناسایی افراد مستعد و دارای ظرفیت در زمینه داوری در رشته حفظ قرآن، با بهره‌مندی از آموزش‌های الکترونیکی و غیر حضوری و برای آشنایی با فنون و مهارت‌های عمومی و اختصاصی داوری و شیوه‌های داوری سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
داوطلبان با شرایط تحصیلی حداقل دیپلم و یا اتمام پایه دو حوزه علمیه، حداقل 18 سال و تسلط به تجوید سطح یک می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

شرط دریافت گواهینامه درجه سه، حفظ 10 جزء قرآن، گواهینامه درجه دو، حفظ 20 جزء از قرآن و برای داوطلبان گواهینامه درجه یک، حفظ کل قرآن ضروری است. همچنین هر کدام از این گواهینامه‌ها تنها برای داوری مسابقات حفظ در رشته فوق الذکر است، اما دارندگان گواهینامه درجه یک می‌توانند در تمامی مسابقات حفظ به امر داوری بپردازند.

یادآور می‌شود، منابع آزمون مقدماتی، آیین‌نامه داوری سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی است. سپس پذیرفته‌شدگان در دوره حضوری سه روزه طی 28 تا 30 آذرماه در استان قم حضور پیدا می‌کنند. در ادامه، کارگاه مجازی و حضوری داوری بنا بر شهر محل سکونت شرکت‌کنندگان برپا می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند به پایگاه آموزش مجازی حفظ قرآن به نشانی http://qoranhefz.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.
انتهای پیام

captcha