برگزاری مسابقه کتابخوانی «جوانی در ۱۸۰ ثانیه» در دانشگاه پیام نور همدان
کد خبر: 3763544
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی «جوانی در ۱۸۰ ثانیه» در دانشگاه پیام نور همدان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان کرد: همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه پیام نور و هفته کتاب‌خوانی مسابقه کتابخوانی «جوانی در ۱۸۰ ثانیه» در این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «جوانی در 180 ثانیه» در دانشگاه پیام نور همدان

صادق ذوقی‌احسان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه پیام نور مسابقه کتابخوانی «جوانی در 180 ثانیه» در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه به همت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و با همکاری دفتر نشر معارف برگزار می‌شود، افزود: کتاب «جوانی در 180 ثانیه» نوشته حسین سرو قامت شامل چهل داستان سه دقیقه‌ای برای دستیابی به نشاط و طراوت جوانی است.
ذوقی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقمندان جهت دریافت کتاب می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های پاتوق کتاب سراسر کشور با شماره ۳۱۰۷۷-۰۲۵ تماس حاصل کرده و یا عدد ۱۸۰ به سامانه ۳۰۰۰۸۵۸۵ ارسال و نسخه کتاب را دریافت کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه دی ماه ۹۷ آخرین مهلت شرکت در مسابقه است عنوان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند با نصب نرم افزار کتابخوان پاتوق کتاب ویژه ios , Android , Windows و دریافت نسخه الکترونیکی کتاب در این مسابقه شرکت کنند.
ذوقی عنوان کرد: جوایز مسابقه کتاب خوانی «جوانی در 180 ثانیه» به صورت اینرنتی برگزار می‌شود و به 30 نفر از برگزیدگان جایزه 10 میلیون ریالی اعطا خواهد شد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۳
0
0
سلام وقت بخیر اطلاعی راجع به نتایج برندگان این مسابقه نیامده و اینکه قرعه کشی چ زمانی برگزار میگرد؟
captcha