بهره‌مندی ۱۸۰ مددجوی عباس‌آباد بهشهر از دوره‌های آموزش فرهنگی
کد خبر: 3763557
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

بهره‌مندی ۱۸۰ مددجوی عباس‌آباد بهشهر از دوره‌های آموزش فرهنگی

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد عباس‌آباد بهشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی برای ۱۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهر در سال جاری خبر داد.

بهره‌مندی 180 مددجوی عباس آباد بهشهر از دوره‌های آموزش فرهنگی
به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، اکبر رحمتی رئیس کمیته امداد عباس آباد، گفت: در سال جاری 180 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از دوره‌های آموزشی فرهنگی که با هدف سبک زندگی اسلامی، تقویت باورهای دینی و حفظ سنت‌های اسلامی  برگزار شد، بهره مند شدند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار، زوج‌های جوان، افراد بازمانده از تحصیل، دانش‌آموزان، سالمندان، دختران در شرف ازدواج و دانشجویان تحت حمایت برگزار شد.

رئیس کمیته امداد عباس آباد با اشاره به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 96 مددجو به اردوهای زیارتی مشهد، قم و اردوهای یکروزه دیگر اعزام شدند.
رحمتی با بیان اینکه 15 نفر از مددجویان این شهرستان در اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: 6 میلیون و 750هزار تومان از هزینه‌های این سفر از سوی خیران و 2 میلیون و 250 هزار تومان آن نیز از محل اعتبارات سهم فرهنگی کمیته امداد عباس‌آباد تامین شده است.
لازم به ذکر است؛ در عباس‌آباد یکهزار و 200 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

captcha