ثبت سه موقوفه جدید در پارسیان به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال
کد خبر: 3763568
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

ثبت سه موقوفه جدید در پارسیان به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال

گروه اجتماعی - رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه پارسیان گفت: سه موقوفه جدید در پارسیان به ارزش ریالی بیش از ۳ میلیارد ریال ثبت شد.

سه موقوفه جدید در پارسیان به ارزش ریالی بیش از ۳ میلیارد ریال ثبت شد

عبدالرسول نکوزاد، رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه پارسیان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان با بیان اینکه وقف ماندگارترین حسنه است، اظهار کرد: احمد سوجری، محمد حسینی و عبدالله مرادی هر کدام با ثبت یک وقف جدید نام خود را جاودانه کردند.
وی بیان کرد: احمد سوجری باب زمینی به مساحت ۳۳۵ متر مربع به ارزش ریالی ۲ میلیون ریال با نیت صرف امورات قرآنی مسجد و حسینیه روستای بهده وقف کرد.
رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه پارسیان ادامه گفت: همچنین محمد حسینی یک واحد مسکونی عرصه به مساحت ۲۲۰ مترمربع و اعیان ۱۲۰ مترمربع به ارزش ریالی ۱ میلیارد و نهصد هزار ریال با نیت مسجد علی بن ابیطالب(ع) روستای بوچیر وقف کرد.
عبدالرسول نکوزاد بیان کرد: یک واحد مسکونی با عرصه به مساحت ۱۸۷ مترمربع و اعیان ۱۰۰ مترمربع به ارزش ریالی ۱ میلیارد و یکصد هزار ریال در شهرستان پارسیان با نیت مسجد این شهرستان توسط عبدالله مرادی وقف شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه در متون دینی و ادبی ما به وفور بر اهمیت وقف و گسترش فرهنگ وقف تاکید شده گفت: شاید برخی گمان کنند وقف مختص افراد ثروتمند است؛ اما این گونه نیست و هر کس می‌تواند به اندازه توانایی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کند.
انتهای پیام

captcha