وقف منزل مسکونی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3763591
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

وقف منزل مسکونی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

گروه اجتماعی - خانواده ایثارگر اردکانی منزل مسکونی خود را به مساحت ۴۰۰ مترمربع وقف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد.

وقف منزل مسکونی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از بنیاد شهید، ‌محمود زارع، واقف اردکانی از وقف شش‌دانگ منزل مسکونی خود به متراژ 400 مترمربع برای برگزاری مراسم‌ بزرگداشت شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خبر داد.
زارع با بیان این‌که خود از خانواده شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: 4 برادرم در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند که محمدرضا زارع که مسئول نیروهای تخریب بود در عملیات والفجر 8 به مقام شهادت رسید و پیکر پاکش پس از 4 سال گمنامی به کشور بازگشت و 3 برادر دیگرم به مقام والای جانبازی رسیدند.
وی در رابطه با هدف این کار خود، اضافه کرد: کشور ایران با فداکاری و جان‌فشانی جوانان خود در برابر دشمنان، ایستادگی کرد و توانست با تقدیم هزاران شهید این انقلاب و کشور را به عزت و سربلندی برساند بنابراین در این زمینه جوانان باید با حفاظت از جانبازان به‌عنوان گنجینه‌های جنگ و نیز با برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسم‌های مختلف فرهنگی یاد و خاطره شهدای معزز دفاع مقدس را گرامی بدارند.
به گفته این واقف، وقف ثمره و برکات زیادی در زندگی افراد دارد، بنابراین من به افراد توانمند و کسانی که مشکلات مالی برای وقف ندارند پیشنهاد می‌کنم تا با توجه به نیاز مملکت و جامعه خود، اقدام به اهداء کنند .
زارع تصریح کرد: من نیز تلاش کردم تا بر اساس علاقه شخصی خود به رزمندگان و شهدای اسلام، مکانی را برای برگزاری یادواره شهدا فراهم آورم تا مردم و جوانان که نیازمند این‌گونه اقدامات هستند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

captcha