شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان اصلی نظام هستند
کد خبر: 3763597
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان اصلی نظام هستند

گروه اجتماعی - پاکاری، شهدا و ایثارگران را قهرمانان و افتخارآفرینان اصلی نظام دانست که نامشان همواره بر تارک تاریخ و نظام جمهوری اسلامی می درخشد.

شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان اصلی نظام هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 22 آبان در دیدار با خانواده شهیدان «اطمینان»، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما در برابر عظمت خانواده های شهدا احساس کوچکی می کنیم، افزود: همه مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و ادامه راه شهیدان موفق و سربلند باشند.

این مقام مسئول، با بیان اينکه قرآن کريم پاداش شهدا را غیر قابل تصور می داند، تصریح کرد: جای شهدای امت پيامبر اسلام(ص) فردوس اعلاست که تنها مخصوص شهدا و صديقين است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، شهدا و ایثارگران را قهرمانان و افتخارآفرینان اصلی نظام دانست که نامشان همواره بر تارک تاریخ و نظام جمهوری اسلامی می درخشد و گفت: ایثار و فداکاری خانواده های شهدا نیز در دوران دفاع مقدس و سال های بعد از آن بی بدیل است.

وی امنيت و آسايش به وجود آمده در كشور را مديون ايثارگری ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: ملت شريف ايران وفادار به نظام و شهدا هستند و آنها را الگوی خود قرار می دهند.

پاکاری یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران روحیه ای وصف ناشدنی به ما می دهد و همه مسئولان و آحاد ملت به شما افتخار می کنند؛ چرا که این استقلال و امنیت در کشور مدیون فدارکاری های بی دریغ شماست.

انتهای پیام

captcha