چارچوب حاکمیت دینی برپایه فرمایشات الهی است
کد خبر: 3763620
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

چارچوب حاکمیت دینی برپایه فرمایشات الهی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه چارچوب حاکمیت دینی، بر‌پایه فرمایشات الهی است، گفت: اگر به ۴۰ سال قبل جامعه خود بنگریم، خواهیم دید که چه تغییراتی از لحاظ دینی و الهی در جامعه رخ داده و در این راه هزاران نفر به امید پایه‌گذاری حاکمیت اسلامی، جان خود را فدا کرده‌اند.

چارچوب حاکمیت دینی، بر پایه فرمایشات الهی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ظهر امروز، 22 آبان‌ماه‌ در دومین کمیته قرآن دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بابیان اینکه قرآن، چراغ راه انقلاب اسلامی است، افزود: اگر به انقلاب‌های دیگر در سراسر جهان بنگریم، خواهیم دید که هرکدام از یک طیف خاص، تاسی جسته و طبق آن پیش می‌روند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز با رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) که یک عالم برجسته علوم قرآنی بودند، براساس قرآن و حدیث، پایه‌گذاری شد و ایشان همواره اعتقاد داشتند که یک حاکمیت اسلامی و دینی باید براساس قرآن، هدایت و رهبری شود.
داداش‌زاده بابیان اینکه حاکمیت دینی باید در دست کسانی باشد که به تعالی الهی آگاه باشند، خاطرنشان کرد: در یک حاکمیت اسلامی، باید همه چیز بر مبنا و اصول قرآن و احادیث و فرمایشات خداوند متعال و پیامبر باشد.
وی تصریح کرد: اگر اکنون مشکلاتی در جامعه اسلامی ما مشاهده می‌شود، نباید آن را از ناحیه دین و اسلام بدانیم، چرا که حکومت دینی بر پایه قرآن و حدیث هیچ ایرادی ندارد و این مسئولین اجرایی جامعه و یا مردم هستند که به قوانین حکومت دینی به درستی عمل نمی‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه چارچوب حاکمیت الهی بر پایه فرمایشات الهی است، گفت: اگر به 40 سال قبل جامعه خود بنگریم خواهیم دید که چه تغییراتی از لحاظ دینی و الهی در جامعه رخ داده‌ است و در این راه هزاران نفر به امید پایه‌گذاری حاکمیت اسلامی، جان خود را فدا کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه حاکمیت دینی باید از دیدگاه مردم نسبت به خود آگاه باشد، بیان کرد: دهه فجر امسال از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که دشمنان در تمامی محافل خود می‌گویند که آرزوی برپایی جشن چهل سالگی انقلاب را به دل ایرانیان خواهند گذاشت و ما باید با حضور پررنگ در مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی، دشمنان را ناامید کنیم.
انتهای پیام

captcha