اعزام بیش از ۳ هزار دانش‌آموز پسر به اردو‌های راهیان نور
کد خبر: 3763622
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

اعزام بیش از ۳ هزار دانش‌آموز پسر به اردو‌های راهیان نور

گروه اجتماعی - اخلاقی از اعزام دور دوم کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۸۰ دانش‌آموز پسر در قالب ۷۰ اتوبوس از ۱۹ تا ۲۹ آبان‌ماه جاری به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام بیش از 3 هزار دانش‌آموز پسر به اردوهای راهیان نور

به گزارش ایکنا از گیلان، جابر اخلاقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان امروز در جلسه قرارگاه مشترک راهیان نور دانش‌آموزی با اشاره به اعزام دور دوم اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور، اظهار کرد: 3 هزار و 80 دانش‌آموز پسر در قالب 70 اتوبوس از 19 تا 29 آبان‌ماه جاری به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور به یک فرهنگ تبدیل شده است، افزود: خوشبختانه با همدلی آموزش و پرورش و سپاه قدس گیلان مشکلات اعزام در این دوره کمتر بوده ولی همچنان هزینه‌ها و پشتیبانی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاروان‌های راهیان نور است.

در ادامه سرهنگ عباس بایرامی، سرپرست هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی مفاهیم ارزشی در دوران مدرسه، گفت: بسیاری از آموزه‌های بلند ملی، اخلاقی و آموزشی نظیر 8 سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور و همچنین پدافند غیرعامل باید به شیوه هنرمندانه در دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی از تمهید مقدمات برای آماده‌سازی و تجهیز اردوگاه جنوب و همچنین از ضرورت رعایت حقوق شهروندی افراد در اعزام‌های راهیان نور خبر داد.

انتهای پیام

captcha