‌قرآن‌های مخدوش مساجد آذربایجان‌غربی نیاز ‌به تعویض دارند
کد خبر: 3763624
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

‌قرآن‌های مخدوش مساجد آذربایجان‌غربی نیاز ‌به تعویض دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌ ـ هنری مساجد آذربایجان‌غربی بر لزوم تعویض قرآن‌های فرسوده و مخدوش مساجد و کانون‌های استان با قرآن‌های نو تأکید کرد و گفت: این یک حرکت بزرگ انقلابی است، چراکه همزمان با چهل‌سالگی انقلاب، در شأن مساجد و کانون‌های استان نیست که از قرآن‌های نو، بهره‌مند نباشند.

لزوم تعویض قرآن‌های مخدوش مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌ ـ هنری مساجد آذربایجان‌غربی ظهر امروز، 22 آبان‌ماه در دومین کمیته قرآن دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 200 کانون مساجد در استان به فعالیت مشغول هستند که برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی بر لزوم تعویض قرآن‌های فرسوده و مخدوش مساجد و کانون‌های استان با قرآن‌های نو تأکید کرد و افزود: این یک حرکت بزرگ انقلابی است، چرا که همزمان با چهل سالگی انقلاب، در شان مساجد و کانون‌های استان نیست که از قرآن‌های نو، بهره‌مند نباشند.
بیگی با اشاره به اینکه کتاب‌های مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش بسیاری برخوردار هستند، تصریح کرد: انجام این حرکت و اهدای قرآن‌های نو به کانون‌ها، می‌تواند در امر ترویح قرائت قرآن بسیار تأثیرگذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی با همکاری جهاد کشاورزی در 3 منطقه محروم استان، مسابقات قرآن را برگزار خواهیم کرد که فراخوان این مسابقه از سوی کانون‌های مساجد صادر شده و با حضور اقشار آن مناطق برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha