اجرای طرح «صبح بخیر کتاب» و «نذر کتاب» در خوشاب
کد خبر: 3763626
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

اجرای طرح «صبح بخیر کتاب» و «نذر کتاب» در خوشاب

گروه شهرستان‌ها- مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب گفت: از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانب در این شهرستان اجرای برنامه «صبح بخیر کتاب» در مدارس و برپایی چادر «نذر کتاب» است.

اجرای طرح «صبح بخیر کتاب» و «نذر کتاب» در خوشاب

قدرت‌الله کشوری در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه شهدای سلطا‌ن‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 24 و 26 آبان رایگان است، اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و ارائه گزارش عملکرد این نهاد در نماز جمعه شهرستان خوشاب از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه کتاب و کاریکاتور کتاب، برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع آزاد در سطح مدارس و شهر سلطان‌آباد از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است، افزود: از برنامه‌هایی که برای کودکان در این هفته در نظر گرفته شده است می‌توان به اجرای مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و اجرای طرح صبح بخیر کتاب در سطح مدارس اشاره کرد.

کشوری با بیان اینکه در این هفته با حضور دانش‌آموزان مشاعره برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با راه اندازی چادر کتاب در سطح شهرستان قصد داریم از افرادی که نذر کتاب و اهدای کتاب دارند تقدیر و کتاب‌های آن‌ها را جمع‌آوری کنیم و برخی از نشریات کتابخانه را به افراد اهل مطالعه هستند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب با بیان اینکه کتابخانه شهدای سلطان‌آباد داری 1000 عضو و دارای بیش از 4000 جلد کتاب در موضوعات مختلف است، خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه کتابخوانی بین مدیران ادارات شهرستان با موضوع محتوی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام

captcha