روستاهای فاقدمسجد فراشبند، صاحب مسجد شدند
کد خبر: 3763631
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

روستاهای فاقدمسجد فراشبند، صاحب مسجد شدند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراشبند از افتتاح دو باب مسجد در روستاهای فاقد مسجد این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حبیب وحدت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراشبند امروز، 22 آبان‌ماه افتتاح دو باب مسجد در روستاهای فاقد مسجد این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این دو مسجد در روستاهای فاقد مسجد باچون و خلیلی پهناپهف به بهره‌برداری رسیده است.
وی در مورد دیگر فعالیت‌های این اداره افزود: اعزام بیش از 20 نفر روحانی در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال به مساجد و امامزادگان شهرستان و برپایی خیمه معرفت در جوار امامزاده شهید(ع) در قالب طرح آرامش بهاری با هشت روحانی مجرب از دیگر اقدامات به‌حساب می‌آید.
وحدت همچنین گفت: استقبال و پذیرایی از بیش از 600 هزار زائر در ایام نوروز سال جاری و پذیرایی از روزانه هزار مسافر در ایستگاه صلواتی امامزاده شهید(ع) واقع در جاده عسلویه روبروی پلیس‌راه فراشبند نیز از اقدامات نوروزی این اداره و تلاشگران هیئت‌امنا و خادمان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این شهرستان است.
وی در مورد دیگر فعالیت‌های فرهنگی این اداره اظهار كرد: برگزاری مناسبت‌های ویژه مذهبی ابلاغی سازمان اوقاف در طول سال و در قالب طرح‌های آرامش بهاری، یاس نبوی، ضیافت الهی، دهه کرامت، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی و بصیرت عاشورایی از دیگر اقدامات فرهنگی به‌حساب می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فراشبند افزود: برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و همکاری و هماهنگی با شورای قرآنی شهرستان در قالب طرح ملی حفظ قرآن کریم نیز از برنامه‌های قرآنی این اداره است.
انتهای پیام

captcha