برگزاری کلاس آشنایی با وقف در دو مدرسه آستارا
کد خبر: 3763633
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

برگزاری کلاس آشنایی با وقف در دو مدرسه آستارا

گروه اجتماعی - مهدوی از برگزاری کلاس‌های آشنایی با وقف در دو دبیرستان آستارا خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان، مدیران آینده این کشور هستند و هرچه با فرهنگ وقف آشنا باشند ترویج این سنت حسنه در آینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

برگزاری کلاس آشنایی با وقف در دو مدرسه آستارا

جمشید مهدوی، رئیس اداره اوقاف شهرستان مرزی آستارا در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری کلاس‌های آشنایی با وقف در دو دبیرستان آستارا خبر داد و اظهار کرد: به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه آستارا و با هماهنگی آموزش و پرورش این شهرستان در دو دبیرستان دخترانه و پسرانه کلاس‌های وقف دایر شد.

وی هدف از این کار را ترویج فرهنگ وقف بین نوجوانان و جوانان اعلام کرد و افزود: نوجوانان و جوانان، مدیران آینده این کشور هستند و هرچه با فرهنگ وقف آشنا باشند ترویج این سنت حسنه در آینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف آستارا با بیان اینکه بهترین راه فرهنگ‌سازی آغاز این روند از سنین نوجوانی است، گفت: متاسفانه در مقوله فرهنگ‌سازی قشر نوجوان مظلوم واقع می‌شود. در این راستا اداره اوقاف آستارا برنامه‌های گسترده‌ای برای حضور در مدارس و ترویج فرهنگ وقف از این روش دارد.

مهدوی تصریح کرد: بهترین روش تبلیغی، تبلیغ چهره به چهره است و زمانی که دانش‌آموزان و نوجوانان از عملکرد اداره اوقاف آستارا مطلع باشند، آن را برای دیگران هم تبلیغ خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha