برگزاری مسابقات فصلی بین شعب «نورالثقلین» بوشهر و «الهادی» جهرم
کد خبر: 3763645
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

برگزاری مسابقات فصلی بین شعب «نورالثقلین» بوشهر و «الهادی» جهرم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرحله استانی مسابقات فصلی بین‌ شعب مؤسسه «الهادی» جهرم و موسسه نورالثقلین بوشهر با محوریت حفظ قرآن از 9 آذرماه آغاز می‌شود.

برگزاری مرحله استانی مسابقات فصلی بین شعب نورالثقلین بوشهر

به گزارش ایکنا؛ مرحله استانی مسابقات فصلی بین‌ شعب مؤسسه «الهادی» استان فارس شهرستان جهرم و موسسه نورالثقلین بوشهر با محوریت حفظ قرآن به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

این مسابقات در یکی از شعب موسسه نورالثقلین واقع در روستای ساحلی به نام بریکان طی سه روز از 9 آذرماه آغاز می‌شود که 180 نفر در این مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند و برای اولین بار در استان، شرکت‌کنندگان در منازل اهالی روستا اسکان پیدا می‌کنند. مسابقات ویژه دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در هشت رشته  حفظ(کتبی و شفاهی) و دو رشته مفاهیم برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان زیر 15 سال در رشته‌های حفظ نیم جزء، 1، 2، 3، 4 و 5 جزء و در رشته مفاهیم با محوریت سوره‌های پایانی قرآن(از سوره تین تا ناس) و شرکت‌کنندگان بالای 15 سال در رشته حفظ 1، 3، 5، 10، 20 جزء و حفظ کل و رشته مفاهیم با محوریت 14 سوره منتخب از پنج جزء آخر قرآن و جزء سی با هم به رقابت می‌پردازند.

همچنین، پنجمین دوره مسابقات تفسیر امسال با تفسیر سوره احزاب در روز 23 آذرماه با همکاری 27 موسسه در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha