برگزاری جشن پایان حفظ جزء دوم در مدرسه تخصصی مؤسسه مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 3763659
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

برگزاری جشن پایان حفظ جزء دوم در مدرسه تخصصی مؤسسه مهد قرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جشن پایان جزء دوم قرآن در مدرسه دخترانه حفظ تخصصی مهاد وابسته به مؤسسه مهد قرآن و ولایت اصفهان برپا شد.

طیبه آهنی، مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن (مهاد) وابسته به مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جشن پایان حفظ جزء دوم قرآن کریم، با حضور 15 نفر از دختران دانش‌‌آموز، روز گذشته، 21 آبان‌ماه برپا شد.
وی با اشاره به اینکه مدرسه فوق برای دومین سالی است که به صورت غیر دولتی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در این مدارس دانش‌آموزان دور دوم ابتدایی و دور اول متوسطه در کنار فراگیری دروس مصوب هر پایه، از آموزش علوم قرآنی بهره‌مند می‌شوند.
آهنی بیان کرد: این مدرسه دارای حدود 100 دانش‌آموز از پایه چهارم تا نهم است که طی حضور در مدرسه از ساعت 7:30 تا 14 و با توجه به نوع استعدادشان در دوره‌های حفظ یک، دو و سه‌ساله حضور پیدا می‌کنند.
مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن اضافه کرد: استعداد حفظ دانش‌آموزان طی دوره آزمایشی که در تابستان به مدت حدود دو ماه‌ونیم برپا شد، سنجیده شد و سپس هر کدام همزمان با آغاز سال تحصیلی در دوره‌های یک تا سه‌ساله شرکت کردند.
وی تأکید کرد: به منظور ایجاد نشاط و ارتقای روحیه دانش‌آموزان، اردوهای تفریحی و زیارتی هر ماه یک‌بار برای دانش‌آموزان در کنار برپایی برنامه‌های مناسبتی در نظر گرفته شده است. همچنین دانش‌آموزان دیگر پایه‌ها با توجه به علاقه‌مندی به حفظ قرآن می‌توانند در دوره حفظ این مؤسسه حضور پیدا کنند و دروس‌شان را در مدرسه محل تحصیل فراگیرند.
یادآور می‌شود، مدرسه غیر دولتی دخترانه حفظ تخصصی قرآن اصفهان در چهارراه تختی، خیابان عبدالرزاق، بن‌بست شیخ الاسلام قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره‌های 03134464160 و 09130806809 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha