دوره «سواد رسانه‌ای» برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود
کد خبر: 3763665
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

دوره «سواد رسانه‌ای» برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی

غلامرضا فتح‌آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: در دنیای امروزه رسانه‌ها از نقش فعال و تأثیرگذاری در شکل‌گیری رفتارهای فردی و اجتماعی برخوردار هستند و استفاده مستمر از وسایل ارتباط جمعی همانند تلویزیون، موبایل، اینترنت و ... جزء لاینفک زندگی محسوب می‌شود، به همین دلیل آموزش در حوزه سواد رسانه‌ای آگاهی ما را درباره این مقوله بیشتر می‌کند.
وی ادامه داد: مقرر شده است با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور یک دوره آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای با محتوای کاهش آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همسران آن‌ها برگزار شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی افزود: این طرح در فاز نخست خود با تأکید بر آموزش والدین به عنوان مهم‌ترین عامل در شکل‌گیری شخصیت افراد هدف قرار داده است و در مرحله بعد تمام اقشار را تحت پوشش قرار می‌دهد.
فتح‌آبادی گفت: محتوا و بسته‌های آموزشی پیش‌بینی شده در این نرم‌افزار(اپلیکیشن) به مبلغ 250 هزار تومان می‌باشد که با حمایت سازمان امور اجتماعی کشور به صورت فعال در اختیار منتخبین استان‌ها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha