لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3763667
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - استاندار خراسان‌شمالی با تأکید بر لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در استان گفت: باید در حوزه سبک زندگی کار فرهنگی مستمری را شروع کنیم چرا که با نشست‌های معمولی این مساله به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

لزوم استمرار فعالیت‌های سبک زندگی در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌‍شمالی امروز، 22 آبان در آیین اختتامیه اولین همایش سبک زندگی با تأکید بر اینکه در خراسان‌شمالی باید توجه ویژه‌ای به مقوله سبک زندگی اسلامی به دلیل طرح این مساله برای اولین بار در استان توسط مقام معظم رهبری داشته باشیم، گفت: باید این بنیان محکم را به جاهای دیگر به خوبی منتقل کنیم.
وی با تأکید بر استمرار برگزاری این هم‌اندیشی در استان، افزود: کار فرهنگی مستمری را در این حوزه شروع کنیم زیرا که با نشست‌های معمولی این مساله به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.
خباز با بیان اینکه کار فرهنگی صبر و حوصله و مداومت می خواهد، گفت: جلوه‌گاه فرهنگ، بیشتر در رفتاروکردار مدیران و دست اندرکاران مشاهده می‌شود و نمی‌توان تنها با زبان و گفتار آثار مثبت آن را در بین مردم نشان داد.
استاندار خراسان‌شمالی عنوان کرد: اسلام به عنوان آخرین ودیعه الهی و قرآن به عنوان معجزه پیامبر دراختیار ما قرار دارد، بنابراین هنر دانشمندان و نخبگان این است که از لابلای حقوق اسلامی زندگی سعادتمندی را برای مردم طراحی کنند.
خبازیادآور شد: الگوی ما باید ٣٣٠ هزار شهیدی باشد که جان خود را برای آرامش و بالندگی کشور از دست دادند و امروز باید این الگوها به روش جدید و مورد پسند و منطبق با روحیات به جوانان ارائه شود.
گفتنی است، آیین اختتامیه اولین هم‌اندیشی سبک زندگی صبح امروز با حضور مسئولان استانی، اساتید دانشگاه‌ها، صاحبنظران و دانشجویان در محل سالن اجتماعات دانشکده هنر دانشگاه بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام

captcha