قرآنیان همدانی مراقب سوء‌استفاده کلاهبرداران باشند
کد خبر: 3763683
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

قرآنیان همدانی مراقب سوء‌استفاده کلاهبرداران باشند

گروه اجتماعی ـ مدیر بنیاد قرآن استان همدان عنوان کرد: چندی است گروهی کلاهبردار و شیاد با اغفال فعالان قرآنی استان اقدام به پر کردن حساب‌های بانکی خود کرده‌اند.

قرآنیان همدانی مراقب سوء‌استفاده کلاهبرداران باشند

جواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: چندی است گروهی کلاهبردار و شیاد با اغفال فعالان قرآنی استان اقدام به پر کردن حساب‌های بانکی خود کرده‌اند.
وی با بیان اینکه این گروه کلاهبردار 10 روزی است در استان فعال است، افزود: این گروه با تماس با اساتید و فعالان قرآن استان ضمن درخواست گزارش کار، با ترفندی عجیب اطلاعات کارت بانکی آنها را دریافت کرده و حساب آنان را خالی می‌کند.
وی توضیح داد: این کلاهبرداران با بیان اینکه ازصدا وسیما تماس می‌گیریم «شما برگزیده شده‌اید شماره کارت و رمز دوم افراد را می‌گیرند تا مثلاً هدیه خود را واریز کنند.
صدیق با اشاره به اینکه این گروه طی 10 روز گذشته حدود 5 میلیون تومان کلاهبرداری کرده اند بیان کرد: مال‌باختگان به مراجع قانونی مراجعه کرده و درخواست رسیدگی هر چه سریعتر مراجع قضایی به شکایات خود هستند.
مدیر بنیاد قرآن استان همدان بیان کرد: فعالان قرآن استان به هوش باشند و گول چنین افرادی را که در فضای مجازی و از طریق تماس تلفن اقدام به کلاهبرداری می‌کنند را نخورند.
انتهای پیام

captcha